ΑΥΤΑ ΤΑ ΓΚΟΛ ΔΕΝ ΧΑΝΟΝΤΑΙ!

Δείτε τα και απολαύστε την ελληνική συμμετοχή…

Η συντακτική ομάδα

Advertisements
Posted in Uncategorized | Σχολιάστε

Η ΑΣΚΗΣΗ ΠΟΥ ΣΑΣ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ

Ένταση, άγχος, καθιστική ζωή, εξοντωτικοί ρυθμοί δουλειάς… Πού να βρεθεί λίγος χρόνος και χώρος για άσκηση; Κι όμως, γι’αυτούς ακριβώς τους λόγους θα έπρεπε να επιδιώκουμε να ξεκουράζουμε σώμα και μυαλό με καθημερινή γυμναστική. Από το περπάτημα εώς τη γιόγκα ή το ποδήλατο και το κολύμπι, τα οφέλη ξεπερνούν κάθε επι πλέον κόπο για να χωρέσουμε αυτές τις τόσο απαραίτητες δραστηριότητες στο πρόγραμμά μας.

 Η φυσική άσκηση αποτελεί τον πιο υγιεινό τρόπο αποσυμφόρησης της έντασης και του άγχους που προέρχονται κυρίως από την εργασία, με ευεργετικά αποτελέσματα στον οργανισμό μας.

Η επιλογή που θα κάνει ένας πρωτάρης πρέπει να ανταποκρίνεται στο χαρακτήρα και την ιδιοσυγκρασία του. Βασικό μέλημα είναι η σωστή αρχή: κάποιος που δεν έχει γυμναστεί στο παρελθόν δεν μπορεί να αρχίσει κάνοντας έντονο τρέξιμο επί μία ώρα, διότι οι συνέπειες θα είναι ανάλογες. Οποιαδήποτε μορφή άσκησης κι αν επιλέξετε, αρχίστε με χαμηλή εως μέτρια ένταση. Το κομμάτι της αποθεραπείας (διατάσεις) δεν πρέπει να αγνοείται, αφού δρα καταλυτικά στο να μην πάθουμε κράμπες, πιασίματα και γενικά να μην έχουμε έντονους πόνους, ειδικά τις πρώτες φορές. Σε περίπτωση που το ζητούμενο είναι η απώλεια βάρους, η συστηματική άσκηση πρέπει να συνοδεύεται από υγιεινή διατροφή.

Εδώ παρουσιάζονται δέκα διαφορετικοί τρόποι άσκησης, καθώς και η ενδεικτική απώλεια θερμίδων ανά ώρα.

1.Τζόκινγκ σε διάδρομο (μέτριας έντασης): Πρόκειται για μια μορφή τρεξίματος που εκτελείται με ήπιο, αργό και σταθερό ρυθμό. Τα οφέλη της συγκεκριμένης άσκησης είναι η βελτίωση της φυσικής κατάστασης και του σωματικού βάρους. Γυμνάζεται καθολικά το σώμα, με ιδιαίτερη έμφαση στα πόδια. Μία ώρα σε διάδρομο μέτριας έντασης ισοδυναμεί περίπου με 180 Kcal.

2.Περπάτημα: Ο πλέον διαδεδομένος τρόπος αερόβιας δραστηριότητας, που στοχεύει στη βελτίωση της καρδιοαναπνευστικής λειτουργίας και αντοχής. Μια ώρα ισοδυναμεί περίπου με 140 Kcal. 

3.Γιόγκα: Ανεξάρτητα από τα διαφορετικά είδη γιόγκα που υπάρχουν, βασικό χαρακτηριστικό είναι ο συντονισμός σώματος και πνεύματος με αναπνοές, στάσεις (asana) και διαλογισμό. Απευθύνεται σε όλες τις ηλικίες και έχει αποτελέσμα ευλιγισία, αντοχή, δύναμη και διάυγεια πνέυματος. Μια ώρα power yoga ισοδυναμεί με περίπου 200 Kcal. 

4.Pilates: Η μέθοδος πήρε το όνομά της από τον Joseph Hubertus Pilates. Βοηθά στο να διορθωθεί η στάση του σώματος και να ενισχυθεί ο μυικός έλεγχος. Είναι έντονη μορφή άσκησης που έχει ρυθμό και ροή. Συστήνεται σε άτομα που έχουν προβλήματα με την σπονδυλική στήλη ή είχαν κάποιον τραυματισμό, για αποθεραπεία. Μία ώρα ισοδυναμεί με περίπου 150 Kcal. 

5.Πολεμικές τέχνες (tai chi): Πρόκειται για αρχαία πολεμική τέχνη, που συνδυάζει τις ήρεμες κινήσεις με τις αναπνοές, εναρμονίζοντας σώμα και πνεύμα. Τα πιο σημαντικά οφέλη είναι η πνευματική ευεξία, η ευλιγισία και η ενδυνάμωση όλου του μυικού συστήματος. Μία ώρα ισοδυναμεί με περίπου 100-120 Kcal. 

6.Ποδήλατο: Είτε στατικό είτε όρθιο, αποτελεί αερόβια άσκηση που δίνει έμφαση στην ενδυνάμωση των κάτω άκρων και στη βελτίωση του καρδιοαναπνευστικού συστήματος. Βοηθά στην αποκατάσταση τραυματισμών και, φυσικά, στην απώλεια βάρους. Μία ώρα ισοδυναμεί με περίπου 250 Kcal. 

7.Κολύμπι: Αερόβια δραστηριότητα που γυμνάζει όλο το σώμα και βελτιώνει το καρδιοαναπνευστικό σύστημα. Είναι η πιο πλήρης μορφή άσκησης. Μία ώρα ισοδυναμεί με περίπου 200 Kcal. 

8.Aerobics: Ομαδικά χορογραφημένα αερόβια μαθήματα που βοηθούν στο συντονισμό και την ενδυνάμωση. Δεν προτείνεται σε άτομα που έχουν πρόβλημα στη μέση ή στα γόνατα και, φυσικά, σε εγκύους. Λόγω της φύσης του είναι έντονο και προκαλεί μεγάλη απώλεια βάρους. Μία ώρα ισοδυναμεί με περίπου 200 Kcal.

9.Χορός: Ανήκει στις αερόβιες ασκήσεις. Οι χορογραφημένες κινήσεις απαιτούν το συντονισμό του σώματος και πνεύματος και βελτιώνουν τη στάση του σώματος. Μία ώρα ισοδυναμεί με περίπου 200 Kcal.

10.Βάρη: Φυσική δραστηριότητα με αντιστάσεις (λάστιχο, βάρη, σώμα). Απευθύνεται ειδικά σε άτομα που κάνον αποθεραπεία. Ουσιαστικά, το αποτέλεσμα μιας τέτοιας άσκησης είναι η θωράκιση του μυικού συστήματος και το σμίλεμα του σώματος. Μία ώρα ισοδυναμεί με περίπου 150 Kcal.

ΚΕΙΜΕΝΟ | ΜΠΕΣΣΥ ΝΑΣΣΗ

ΕΙΔΙΚΗ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑΣ

ΚΛΕΟΠΑΤΡΑ ΚΑΛΛΩΝΙΑΤΗ   Γ’1

Posted in Uncategorized

Για αρχή…

Να η πρώτη μας απόπειρα (μίας ώρας) να σχεδιάσουμε την Σχολική  Διαδικτυακή Εφημερίδα μας.

Μείνετε σε επαφή…

Η Συντακτική Oμάδα.

Posted in Uncategorized